Pratik Sosisli Paçanga Böreği yapımı

Pratik Sosisli Paçanga Böreği yapımı
SOSİSLİ PAÇANGA BÖREĞİ

yufka
sosis
domates
yeşil biber
maydanoz
kaşar
eritilmiş margarin
üstü için yumurta sarısı

Pratik ev yemekleri börek kategorisinde yer alan   Sosisli Paçanga Böreği  yapımı hakkında bilgiler.

sosisi kaşarı rendeledim isteyen doğraya bilir biberi domatesi maydanozu doğradım hepsini karıştırdım tezgahımıza yufkamızı seriyoruz üçgen şeklinde kesiyoruz eritilmiş yağ sürüyoruz kenarına doğru iç harcımızı koydum sardım isteyen kızgın yağda kızartır isteyen fırında ben fırında pişirme taraftarıyım daha çok hoşuma gitti.malzemelerde ölçü vermedim siz ne kadar yufkayla yapmak istiyorsanız ona göre ayarlayabilirsiniz. afiyet olsun :)

1 yorum:

  1. Sos,sucuk,salam tarzı şeyler içeren börekleri tadları gerçekten çok iyi oluyorlar. Bu tarifi denemedim ama denenebilecek cinsten bişey. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.