Pratik YALANCI SU BÖREĞİ Yapımı

Pratik YALANCI SU BÖREĞİ Yapımı
YAPIMI

1 paket kelebek makarna (haşlanmış)
1 kilo yufka yaklaşik 5-6 tane oluyo
peynir yada lor
maydonoz
1 yemek kaşığına yakın tereyağı

Sos İçin:
2 su bardağı süt
yarım çay bardağı sıvıyağ

Üzeri İçin:
1 tatlı kaşığı tereyağı
1 tane yumurtanın hepsi

Pratik ev yemekleri börek yapımı arasında yer alan YALANCI SU BÖREĞİ  yapımı hakkında bilgi vereceğiz.

Maydonuzu ve peyniri robotta cektim makarnanin icine doktum az siviyagla bir kasik kadar tereyagla birlikte elimle iyicene harmanladım ama nazik olun:) sütle yaği kariştirdim sosu hazırladım. tepsiye birtane yufkayi yaydım yagli sütlü sostan sürdüm bir yufkayi ikiye bölerek parçalı halde yaydım tekrar aynı karışımdan sürdüm.az olarak makarnalı harcı koydum ama ilk kat az olucak sadece yaydırcaz.tekrar yufkayı bölerek koydum karisimdan sürdüm bu sefer biraz daha fazla harç koydum.en son yufkayla makarna harcı bitene kadar aynı işleme devam ediyoruz en ust kata yufkayi yayip tepsinin kenarlarindan sarkan yufkayida bohca gibi sariyoruz yine.ustede yumurta ve oda ısısındaki tereyağını çırpıp döktüm pişirdim =)) fırından çıkınca sofra bezine sarmaladim bukkaa iştee 

Adminden Not: Eğer tepsiniz küçükse mutlaka malzemeleri yarı yarıya yapın.

1 yorum:

  1. Yalancı denmesi çok iyi oturmuş bu börek için. :) Gerçek su böreğine gerçekten de çok benziyormuş. :) :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.