Pratik Mısır Bulgurlu Çorba Yapımı

Pratik Mısır Bulgurlu Çorba Yapımı

Pratik ev yemekleri
Kolay ev yemekleri
Çorba tarifleri
Çorba

MISIR BULGURLU ÇORBA



1 kuru soğan
1 kase dolusu mısır bulguru
1 büyük boy patates
nane
pulbiber
karabiber
tuz
su

soğanı doğrayıp tencerede kavuruyoruz sonra baharatlarını ilave ediyoruz bol nane katıyoruz yanlız özelliği bu isteyen tencerenin dibinde değil sonra piştikten sonra yağda nane pulbiberi kızdırıp üzerine dökebilir ben tencerenin dibinde yapıyorum sonra patatesi doğruyorum azda onu kavurduktan sonra mısır bulgurunu koyuyorum bi karıştırdıktan sonra suyunu ilave ediyorum göz kararı koyduğum için bi ölçü veremiyorum bulgurlar şişip yumuşayıncaya kadar kısık ateşte pişiriyoruz afiyet olsun …..bağzı kişiler buna çorba derler bağzı kişiler yemeği diyolar herkes bilmez bu çorbayı karadeniz tarafı bilir ben doğulu komşularım vardı bigün pişirdikten sonra onlarada getirdim çok beğendiklerini söylediler ilk defa yemişlerdi çok doyurucu oluyo çünkü miğdede şiştikleri için


Hiç yorum yok

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.